Khamis, 17 April 2014

Teringin Menunaikan Umrah :')


Assalamualaikum..

Tahun lepas ketika cuti sekolah,hati memang dah terpanggil untuk menunaikan Umrah.
But I still Form 4 and no money to go at there..I try my best to save my balance money that my father give me to expence at school.Pernah satu cerita tentang seorang perempuan/lelaki yang sudah berusia dia simpan RM10 sebulan selama 30 year? So,kalau dia boleh simpan..no excuse for we not to save our money.

Ya Allah,I really x100 want to go to your house.
Ya Allah,I hope i can be at there before I die.I hope my dream will become truth.
Ya Allah,I hope I can go at there with my family.
I begging to you Allah..
and
I hope to those who want to perform Umrah, I hope you can go there..
and do not to opportunity because you have choice to go to Allah's House :)




*I think I will cry like this men went I prayer

Ya Allah aku berharap agar aku dapat menunaikan Umrah bersama ahli keluarga ku..
Ya Allah,kau murahkan lah rezeki ku ini T-T









1 ulasan:

Nur Aliyah Syofia berkata...

salam..jemput join GA ni>>>
Super Extravaganza Giveaway!
Dah join? Jom check status referral anda kat SINI

Hadiah:
Cash 150 2015 calendar with your picture& phrase
bookmark with your picture&phrase S
tep-step penyertaan yang mudah & 51 orang pemenang dicari!