Rabu, 7 Januari 2015

Review:Satin Skinz Premium

Assalamualaikum,

Hari ini saya ingin bercerita tentang Satin Skinz Premium yang telah saya pakai selama sebulan.
Alhamdulillah,selama makan SSP ni muka dah okay.

Ini antara perbezaakan my skin before and after

BEFORE

-muka beminyak yang agak teruk terutama di bahagian dahi

-eye bag yang agak teruk

-bekas parut jerawat

-kadang-kadang kulit pipi merah dan mengelupas 

AFTER

-muka dah kurang berminyak (Alhamdulillah sangat)

-eye bag dah makin kurang

-bekas parut pun dah semakin pudar sedikit

-kulit pipi merah and mengelupas jarang berlaku

SSP ini juga boleh mencerahkan kan?
Tapi saya tak rasa tona kulit saya ada berubah tetapi mungkin sedikit :)
Mungkin disebabkan muka saya yang amat berminyak ianya tak dapat nak mencerahkan sedikit tona kulit saya.Hahahaha..
Maaf sebab saya delete gambar saya.
TETAPI
Bagi sesiapa yang mencari  supplement anda disarankan mengambil 
Satin Skinz Premium sebagai supplement tambahan anda.

dan
 saya ingin meminta maaf jika saya ada tersalah kata/bahasa
tapi SSP memang torbaik :)

Assalamualaikum



Tiada ulasan: